Sex s učitelem matematiky

05.01.2013 15:40

 

Vše začalo v 9. třídě základní   školy. Byla jsem 15letá studentka   těšící se na nový život na střední. Se    všemi kantory na základce jsem si rozuměla víc než dobře, měli rádi. Někteří možná až moc... Do školy nastoupil nový učitel matematiky. Mladý, pohledný syn ředitele školy. Teprve se zaučoval, byl takový nesmělý, ale to se po prvním měsíci změnilo. Stal se z něj ostřílený učitel, který už ani nebral vážně naše výmluvy. nejsem zrovna matematický typ a on to věděl. Každý pátek po vyučování jsem ve škole zůstávala déle a on mi matematické příklady ochotně vysvětloval. Ne vždy jsme řešili jen matematiku. Bylo mu 25 let, rozuměl mi, stali se z nás celkem kamarádi, jestli to tak mohu říct. Bavili jsme se o životě, škole, ale i vztazích. Prozradil mi, že má o 3 roky mladší přítelkyni, se kterou je už od střední.Tím že mi to řekl překvapil, ale zároveň potěšil. Cítila jsem se jinak oproti spolužačkám, které s ním moc nevycházely. Připadala jsem si výjimečně. To se mnou si rád povídá, to mně se svěřuje a zase jemu. Někde mezi tímhle povídáním a společnými chvílemi na výletech u táboráků jsem se do něj bláhově zamilovala. Nijak jsem to nedávala najevo, přece jen to byl můj učitel. Utěšovala jsem se, že za chvíli ze školy odejdu, jeho už neuvidím a zapomenu. Jenže konec roku byl daleko a to snášela čím dál tím hůř. Nejhorší bylo, že ani jsem mu nebyla úplně lhostejná. Často jsem chodívala se svěšenými koutky a on si toho naneštěstí všiml. Jednou si zavolal k němu do kabinetu. Odevzdaně jsem přišla a on se na podíval zářivě modrýma očima. Podlomila se mi kolena, ale snažila jsem se dělat jakoby nic. Vzal mi ruku a zeptal se, co se děje, proč jsem přestala chodit na doučování. Řekla jsem, že je vše v pořádku a že matematiku už chápu. I když tomu moje známky ani trošku nenasvědčovaly. Odvětil, že mi nevěří, že pozná, když někoho něco trápí. Neměla jsem odvahu mu říct, jak na tom jsem, bála jsem se výsměchu, a tak jsem jen odpověděla, že se asi mýlí, a odešla jsem na další hodinu. Zbytek dne jsem byla úplně mimo, tušila jsem, že mi to "nesežral".Dny a měsíce ubývaly rychle, blížil se červen. Postupem času jsem se naučila dokonale předstírat úsměv, opět jsem docházela na doučování, ale stále jsem měla pocit, že on něco tuší. A taky že ano. V jeden červnový pátek po vyučování jsem zase čekala před jeho kabinetem s knihou matematiky a falešným úsměvem na tváři. Po několika minutách čekání mi otevřel a si už automaticky sedla za stůl, otevřela knihu a začala počítat. Přišel ke mně zezadu, naklonil se a ucítila tu jeho vůni. Zatmělo jsem mi před očima, ale musela jsem se ovládat. Překvapivě první krok udělal on. Otočil na kolečkové židli a vášnivě políbil. Už jsme nemohli přestat. Měli jsme štěstí, že tam zrovna nikdo nepřišel, neumím si představit, jaké by to bylo,

 

  kdyby nás někdo uviděl, jak se tam zuřivě líbáme. Po několika minutách jsem se odtrhla a rychle zmizela bez jediného slova. Nechala jsem tam i věci. Do večera jsem se toulala po ulicích našeho malého městečka a přemítala, co bude dál.Polil neuvěřitelný pocit štěstí, ale zároveň mi po tváři stékaly slzy. Neměla jsem se komu svěřit, přišlo mi, že jsem ve všem sama. Navíc tohle jsem přece nikomu nemohla říct! Druhý den jsem, nerada, musela jít do školy. Uzavíraly se známky a pořád nevěděla, co od něj dostanu z matematiky. Sebrala jsem poslední zbytky sil a šla na hodinu. Dělala jsem, jako by se nic nestalo, a on to hrál se mnou. Po hodině jsem za ním přišla, zeptat se, co mi napíše na vysvědčení. Odvětil, že za jedna, strčil mi do kapsy papírek a dodal jen: " Zítra v 5 u zadního vchodu". se mlčky sebrala a odešla. Dlouho jsem uvažovala, jestli se na určené místo mám dostavit. Třeba mi chce jen říct, na to zapomenu. Jenže jsem se mýlila. Když jsem tam dorazila, už na čekal. Rozzářily se mu oči, usmál se a políbil . Nevěděla jsem, co mám dělat, a jen se nechala vést. Šli jsme do tělocvičny a vrhli se na sebe. I když tohle bychom asi neměli, nemohli jsme si pomoct. Skončili jsme polonazí na žíněnkách. Bylo to nádherné! Domů jsem se dostala až kolem deváté večer celá šťastná. Splnil se mi sen.

  Za týden byl konec školního roku. My jsme se za tu dobu sešli ještě několikrát. Buď u něj v bytě nebo večer ve škole, když tam nikdo nebyl. Rodině jsem říkala, že jsem u kamarádek, kamarádkám jsem říkala, že jsem s rodinou. Byl to kolotoč lží a polopravd, ale kvůli němu jsem byla schopná udělat vše na světě a on pro taky. Alespoň jsem tomu věřila. Nechtěla jsem si připustit, že tenhle náš románek někdy skončí, ale blížily se letní prázdniny a jsem sepomalu smiřovala s koncem. Překvapil , nechtěl to ukončit. Nechtěl ani slyšet o tom, že už bychom se neviděli. A tak naše láska trvala i přes prázdniny i přesto, že on byl stále se svojí přítelkyní. Oba jsme se báli, co by tomu řeklo okolí, vedení školy, rodiny... Nakonec naše velká láska přeci jen skončila. Jedno říjnové odpoledne mi oznámil, že je jeho přítelkyně těhotná! Nemohla jsem tomu uvěřit! On bude táta?! Jak malá holka se zlomeným srdcem jsem s brekem utekla. Několikrát jsem to obrečela. Po několika týdnech jsem se vzpamatovala a postupně na něj zapomněla. I přes ten smutný konec to bylo nejkrásnější léto, které jsem prožila, a ráda vzpomínám na ty společně strávené chvilky. #

 

https://doma.nova.cz/clanek/pribehyleta/vas-pribeh-uchvatny-sex-s-ucitelem-matematiky.html

Diskusní téma: Sex s učitelem matematiky

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek