Roky nejsou překážkou

05.01.2013 11:03

 

Můj příběh začal úplně normálně. Tak, jak asi začíná každé holce. Prostě jsem se zamilovala do kluka, se kterým jsem chodila do stejné třídy. Já byla obětavá a nemohla jsem se dívat, jak Radek trpí při zkoušení z chemie. Prostě jsem ho po hodině oslovila, že by mu to mohla moje mamka vysvětlit. Studovala totiž na stejné škole. Mamka toho sice měla moc, ale přesto ulevila. To se stalo asi před pěti měsíci. Pravdu jsem se však dozvěděla teprve nedávno. Ale nebudeme předbíhat. Radek tu zkoušku z chemie, která ho čekala, udělal.  Pak přestoupil do jiné školy. Teď to hlavní. Máma byla podivín, měla už padesát tři let, ale i přesto si psala tajný deník jako malá holka. Když jsem jednou byla sama doma a učila se, napadlo mne, že bych si mohla přečíst kousek z mámina deníku. Vím totiž, kde je schovaný. Když jsem si četla poslední úsek, zarazila jsem se. Opsala jsem si ho na kus papíru. Bylo v něm psáno:

,,Proto jsem doučování jejího kamaráda nemohla odmítnout. Namítla jsem jen, že jsem příšerně unavená a neručím, že díky mně tu zkoušku udělá, ale samozřejmě jsem souhlasila, že se kamarádovi pokusím pomoci. Což jsem také udělala. Černovlasý pohledný Radek chodil na doučování čtyřikrát týdně. Je mimořádně hezký, líbil se mi hned při prvním setkání, ale nikdy v životě by mě nenapadlo, že budeme mít jiný vztah než doučovatelka - student. Zkrátka přeskočila jiskra. ‘‘

To mě opravdu dost zarazilo. Co tím sakra myslela? Četla jsem dál.

,,Zkoušku udělal, přinesl mi velikou kytici a poprosil, abych to s ním oslavila v nejlepším podniku ve městě. Odmítnout by bylo neslušné. Tam mi k mému obrovskému ohromení vyznal lásku. Řekla jsem mu, že zešílel - ale přesto jsme skončili v jeho bytě. Od té doby spolu chodíme, a to velice intenzivně. Neumím si představit, co se stane, jestli se to dozví moje dcera! Jedno je jisté, prožívám nejlepší léta života, ale s klukem, který může být můj syn.‘‘

Opsaný úryvek z deníku jsem si četla pořád dokola. Nevěděla jsem, co dělat. Nakonec to vyřešila máma. S Radkem se rozešla. Dozvěděla jsem se to o měsíc později z mámina deníku. Ten celý měsíc, jsem dělala, jako by nic. Nakonec jsem ráda, že to takhle dopadlo. #

 

https://doma.nova.cz/

 

Diskusní téma: Roky nejsou překážkou

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek