Račte jeden trapas

05.01.2013 14:30

 

Jmenuji se Jana a ráda bych vám povyprávěla ten nejtrapnější zážitek, který se mi stal zrovna na Mikuláše. Studuji vysokou školu v Praze a asi každý, kdo někdy bydlel na kolejích, ví jak to tam vypadá. Každý týden párty, důvod se vždy najde. A také téma. Tentokrát se k tomu přímo nabízel Mikuláš. Na této akci se sešlo více lidí než obvykle, možná proto, že ten rok Mikuláš vycházel na úterý, což je klasický den pro vysokoškolské oslavy. Ve společenské místnosti se mačkalo asi pětkrát více lidí než na daných kolejích bydlelo. Moje spolubydlící odmítla jít, proto jsem si slíbila, že se prostě budu bavit a pro jednou odhodím stud. K tomu mi dopomáhala maska, přes kterou mi byly vidět pouze oči. Podobnou měla většina lidí na akci. A ano, šla jsem za čerta. Zpočátku jsem se necítila moc dobře, neměla jsem ve zvyku oslovovat cizí lidi, zvlášť když jsem jim neviděla do obličeje. V masce se navíc špatně mluvilo, nebylo možné tedy poznat někoho podle hlasu. Už už jsem uvažovala, že bych se vytratila, avšak pak se objevil nový host. Byl převlečený za anděla, obličej schovaný za maskou, na hlavě paruku. Nevím, proč si vybral zrovna mne, ale okamžitě mne vyzval k tanci. A tančili jsme spolu celý večer. Moc jsme nemluvili, asi abychom neporušili tajemno a kouzlo večera. Vím, že si asi říkáte, jak mne mohl okouzlit někdo, jehož jméno jsem ani nezjišťovala. Někdo, z něhož jsem neviděla více než andělsky modré oči. Ale my si prostě rozuměli. Proto, když mi nabídl, abych s ním šla ven, souhlasila jsem. Nejednalo se o žádné pozvání na sex v parku (i když kdoví), taky byla pěkná zima. Spíše jsem si v tom slibovala odhalení. A dočkala jsem se. Chvíli jsme si povídali opření o zeď kolejí. Pak mne objal kolem pasu a pohladil mne po vlasech. Tušila jsem, že dojde k polibku, proto jsem mu pomalu začala stahovat masku. Zkuste někoho líbat, když máte jen maličký otvor na rty. Chvíle, kdy jsem mu stáhla masku, byla ta nejtrapnější v mém životě.

Nevěděla jsem, zda se mám smát, křičet, nebo jen utéct a nechat si to ponížení pro sebe. Kdyby byl ošklivý, starý, cokoliv, bylo by to mnohem lepší. Bohužel se jednalo o mého bratrance, s kterým jsme se celé dětství nesnášeli. A po tomto incidentu se naše vztahy nevylepšily.  A to je příběh o tom, jak jsem málem svedla svého bratrance.  #

Diskusní téma: Račte jeden trapas

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek