Láska si prostě nevybírá

05.01.2013 11:08

 

Je mi 22 let a na své dvacáté narozeniny jsem se rozhodla vyrazit s přáteli na rockový festival. Vždy jsem toužila jet na nějaký festival. Miluju hudbu, zábavu a takové to povyražení s přáteli. Když jsme našli místo pro stan, vyrazili jsme za zábavou. Seděla jsem a dívala se na kapely, jak hrají. Na tanec bylo ještě brzy, a tak jsem z dálky pozorovala a poslouchala kapely. 

Na řadu přišla kapela, kterou jsem znala podle názvu a říkala jsem si, že to bude určitě zase nuda. Vtom se objevil malý, nenápadný muž s kytarou v ruce a s tmavými brýlemi. Hned jsem se zarazila a svůj objekt nemohla spustit z očí. Něco mě k tomu muži strašně přitahovalo, a tak jsem šla tančit.

Záhadný muž se na mě usmíval a stále jsme se střetávali pohledy. Hráli opravdu báječně a náramně jsem se bavila, mé pohledy patřily pouze jemu. Cítila jsem stále větší a větší přitažlivost a touhu se s ním seznámit. A v závěru večera jsem se dočkala. Při západu slunce, když se první hvězdy objevovaly na nebi, můj vyvolený přišel ke mně a vyzval mě k tanci.

 Ploužili jsme společně asi dvě hodiny, a to bez hudby a beze slov. Jenom jsme se na sebe dívali a usmívali. Celý zbytek večera jsem strávila s ním, ale nakonec se vytratil, aniž by mi něco vůbec řekl. S přáteli jsem odešla do kempu, ale mé myšlenky směřovaly pouze k němu. Nemohla jsem se soustředit vůbec na nic.

Samozřejmě jsem nezamhouřila oka a celou noc jsem přemýšlela: kdo to je, jak se asi živí, kolik je mu let, protože mi bylo od začátku jasné, že je o nějakou tu desítku let starší, ale to pro mě nebyla žádná překážka, protože jeho přirozený šarm boural všechny zábrany. Další den se mi nechtělo vůbec nic a stále jsem přemýšlela, zda ho ještě někdy střetnu, nebo ne.

Ležela jsem u vody a hledala jsem různé souvislosti, ale bez výsledku. Večer jsme šli opět všichni společně na ukončení festivalu a přátelé se mě pořád vyptávali, co se mnou děje a jestli jsem normální, když pořád myslím na takového starého muže. Jenomže nešlo to vysvětlit, protože mě k němu pořád něco přitahovalo. Po cestě na festival jsem spatřila auto, které on řídil. V tu chvíli jsem myslela, že mi srdíčko vyskočí z hrudi a můj tep nebyl slučitelný se životem. Najednou jsem byla strašně šťastná a přátelé nevěřili vlastním očím. Při vstupu do areálu za mnou přišel, představil se mi a pozval mě na drink.

Sedli jsme si na lavičku a povídali si, jako bychom se znali deset let. Ztrácela jsem hlavu čím dál víc a víc.

Vyprávěl mi o svém životě, o zájmech a velké bývalé lásce. Já jsem nebyla schopna mluvit, jenom jsem poslouchala a vše mi připadalo krásnější a krásnější. Nakonec mi řekl, jestli si nepůjdeme lehnout na trávu, že mi ukáže hvězdy na nebi. Zamilovala jsem se do něho, ani jsem nevěděla jak. Když mi řekl, že je o 30 let starší, bylo mi to úplně jedno, protože jsem nechtěla, aby ten krásný večer někdy skončil.

Celý večer jsme spolu strávili, aniž by se mě dotkl. Při loučení mě něžně políbil. Jelikož mi o sobě prozradil hodně věcí, věděla jsem, že to nebude naše poslední setkání. Proplakala jsem pár nocí, jelikož mi bylo neuvěřitelné smutno a neměla jsem dostatek odvahy ho vyhledat. Ale odvahu jsem našla a vyhledala jsem si akce, kde jeho skupina hraje, a začala jsem na ně jezdit.

Nyní už je to dva roky, co pravidelně navštěvuji akce, kde jeho skupina hraje, a nikdy jsem nebyla více zamilovaná. Náš vztah je velice komplikovaný a podivuhodný, ale i tak ho neskutečně miluji, i když je o 30 let starší. Rozumíme si, a díky němu jsem změnila svůj dosavadní život. Nejzajímavější je, že na naše milování ještě nedošlo. Nevím, jaké to bude mít další pokračování, ale vím, že se ho jenom tak nedokážu vzdát. Cítím neskutečný oheň lásky.  #

 

https://doma.nova.cz/

Diskusní téma: Láska si prostě nevybírá

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek